2019年12月24日火曜日


先日、軽井沢に行って参りました。久しぶりの再会でした。
トニーさんと順子さんと会話が弾み楽しい時間を過ごす事ができました🎶
お2人が日頃、行っているお店に伺いました。
We went to Karuizawa the other day and reunited with Junko san and Tony san. We had a great time catching up. We visited the cafe that they often go to eat.








下記のお店で美味しくランチを頂きました。
お店の名前はタルタニアンです。
Had a delicious lunch at this cafe
The name of the store is Tartagnan

https://www.yuji-ichida.com/





                   🎄
ブログ作成担当
Blog Manager
 Akiko Taguchi
ブログ英文担当
English Translation by
 Yoko S. Taguchi